توپ بلاگ

رئیس شورای پشتیبانی فلوجه از فرار همه سران داعش به ترکیه خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "عبدالرحمن النمراوی" اعلام کرد، پس از محاصره شهر فلوجه از سوی نیروهای عراقی همه سران ارشد داعش از این شهر گریختند.

النمراوی تأکید کرد: سرکردگان داعش از فلوجه به منطقه "عنه" در غرب رمادی گریختند و پس از آن به سوریه رفتند و از آنجا وارد خاک ترکیه شدند.

وی اظهار داشت که فلوجه اکنون کاملا محاصره است و هیچکدام از عناصر داعش نمی توانند از آن فرار کنند.

النمراوی دلیل تأخیر در آزادسازی فلوجه را وسیع بودن روستاهایی عنوان کرد که در اطراف فلوجه قرار دارد.

وی با این حال خاطرنشان کرد که فلوجه به زودی پس از پاکسازی روستاهای اطراف آن، آزاد می شود.

خبر دیگر اینکه ، در انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در مناطق شیعه‌ نشین  الجدیده و الزعفرانیه در جنوب بغداد ۱۹ تن جان باختند و دهها نفر زخمی شدند.همزمان نیروهای عراقی موفق شدند علاوه بر پاکسازی مناطق شمالی الرمادی   دستکم 90 تن از تروریستها داعش  از جمله دو سرکرده داعش را به  هلاکت برسانند.در حمله هوایی ارتش عراق به مواضع داعش در فلوجه هم 27 تروریست به هلاکت رسیدند.

جنگنده های عراقی در حمله به مواضع داعش در منطقه «الاَزرکیه» در شمال بیجی یک کارگاه ساخت بمب را منهدم کرده و شماری از تروریستها را از پا درآوردند.

همچنین نیروهای عراقی موفق شدند مناطق «الحامضیه» و «البوعیثه» را در شمال شرق الرمادی پس از درگیری های شدید با تروریستهای داعش به تصرف درآورند. در این عملیات یکی از سرکردگان برجسته داعش در الحامضیه به هلاکت رسید.

پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:توپ بلاگ+فن پيج سردار سليماني+اخبار روز, :: 15:0 :: نويسنده : عرفان

تلویزیون صربستان گزارش داده است که گروه تروریستی داعش والدیت گاشی قهرمان کیک بوکس جهان را که عضو این گروه و دارای تابعیت آلمانی بود، اعدام کرده است.

 راشاتودی به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون صربستان نوشت: این عضو داعش در سن 29سالگی و در حالی که تلاش می‌کرد از این گروه تروریستی بگریزد، به‌دست داعش کشته شد.

در این خبر آمده است: والدیت گاشی به‌همراه چند عضو دیگر داعش قصد داشت از شهر حلب سوریه بگریزد که دستگیر و پیش از اعدام در زندان حلب زندانی شد.

برادر این قهرمان کیک‌بوکس نیز به رسانه‌های سوییسی گفت، گاشی که به جمع داعش پیوسته بود، در سوریه کشته شده است.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که گاشی در ماه ژانویه سال جاری آلمان را به‌قصد پیوستن به گروه داعش در سوریه و عراق ترک کرده بود.

گاشی طی تماس تلفنی به رسانه‌های سوییسی گفته که به‌خاطر ایجاد خلافت اسلامی داعش در عراق و سوریه می‌رود و اگر بتواند کار خوبی در این زمینه انجام دهد، خرسند خواهد شد.

او همچنین خواسته بود که به‌علت این اقدامش سرزنش نشود زیرا منتقدانش «تمام داستان را نمی‌دانند».

سازمان ملل متحد گزارش داده که بیش از 20هزار تروریست خارجی در جمع داعش در عراق و سوریه فعالیت دارند.

پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:توپ بلاگ+فن پيج سردار سليماني+اخبار روز, :: 14:57 :: نويسنده : عرفان

ﺟﻤﻠﻪ ﺯﯾﺒﺎیی ﮐﻪ ﺑﺮ ﺳﺮ ﺩﺭﻭﺍﺯﻩ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺴﺎﺟﺪ ﺟﺎﻣﻊ ﺩﺭ

ﺷﻬﺮ ﻧﯿﻮﯾﻮﺭک ﻧﻮﺷﺘﻪ شده:

ﺩﺭ ﻗﺒﺮ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺳﻮﺍﻻﺗﯽ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﮐﻪ ﭘﺎﺳﺦ ﺁﻧﻬﺎ ﺩﺭ


ﮔﻮﮔﻞ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮد !


ﻓﻘﻂ ﺩﺭ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺷﻤﺎﺳت ...

پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:توپ بلاگ+فن پيج سردار سليماني+اخبار روز, :: 14:14 :: نويسنده : عرفان

شیخ عبدالرحمن آلاگز عامل تروریستی سوروچ

شیخ عبدالرحمن آلاگز عامل تروریستی سوروچ

 

مقامات ترکیه از شناسایی هویت عامل حمله انتحاری در شهر سوروچ این کشور خبر دادند.
آزمایش‌های ژنتیک نشان داد عامل حمله انتحاری سوروچ یک جوان ۲۰ ساله تبعه ترکیه بود.
مطبوعات ترکیه نام عامل انتحاری را «شیخ عبدالرحمن آلاگز» از جمله اهالی شهر آدیامان در جنوب شرق این کشور اعلام کردند.
به نوشته این مطبوعات، آلاگز پیش از انفجار با پوشیدن لباس زنانه در بین تظاهرکنندگان در شهر سوروچ حاضر شده بود.

 

براي مشاهده ادامه اين خبر اينجا كيليك كنيد

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:, :: 12:38 :: نويسنده : عرفان

وزارت خزانه‌داری آمریکا سه تن از اعضای حزب‌الله و یک تاجر لبنانی را به اتهام اینکه بازیگران کلیدی عملیات‌های نظامی حزب‌الله در سوریه هستند، در لیست تحریم قرار داد.

 وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه (دیروز) تحریم‌هایی را علیه سه تن از اعضای حزب‌الله و یک تاجر در لبنان تحمیل کرد.

طبق این گزارش، آمریکا این افراد را متهم کرده است که بازیگران کلیدی عملیات‌های نظامی حزب‌الله در سوریه هستند.

همزمان با اینکه آمریکا و اردن افراد مسلح را برای اعزام به سوریه تحت آموزش قرار داده‌اند، «ادم زوبین» معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی، حزب‌الله را به انجام اقدامات تروریستی در سوریه متهم کرد. 

این مقام آمریکایی گفت: آمریکا بشدت حزب‌الله را برای فعالیت‌های تروریستی در سراسر جهان و حمایت مداوم از کمپین بی‌رحمانه بشار اسد (رئیس‌جمهور سوریه) هدف قرار می‌دهد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که در ماه ژوئن اقداماتی را علیه آنچه آن را «شرکت‌های برجسته حزب‌الله» خواند، صورت داده است.

بنا به گزارش خبرگزاری «رویترز»، وزارت خزانه‌داری آمریکا گفته است که «مصطفی بدرالدین»، «ابراهیم عقیل» و «فؤاد شکر» را متهم کرده‌اند که بازیگران کلیدی حزب‌الله در عملیات‌های سوریه بوده‌اند.

این تحریم، همزمان با پیشروی چشمگیر حزب‌الله در شرق لبنان و غرب سوریه در منطقه قلمون و این روزها در شهر مهم «زبدانی» اعمال شده است.

«عبد النصر شالان» یک تاجر لبنانی نیز متهم شده است که برای حزب‌الله تسلیحات تهیه کرده و آن را برای آنها به سوریه می‌برده است.

پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:, :: 12:35 :: نويسنده : عرفان

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مرزبانی با اشراف اطلاعاتی که در مرزبانی وجود دارد به تمام حرکات و فعالیت گروه‌ها اشرافیت دارند.

 سردار قاسم رضایی ظهر امروز ‌در نشست خبری با اشاره به اینکه مرزبانی در خط فرضی مرز در خط مقدم نیروهای امنیتی و دفاعی است، اظهار داشت: مرزبانی خودش را متناسب با تهدیدات تنظیم می‌کند.
وی افزود: نیروهای مرزبانی با اشراف اطلاعاتی که در مرزبانی دارند به تمام حرکات و فعالیت گروه‌ها اشرافیت کامل‌ داشته و نسبت به سال‌های گذشته تحرکات و تاکتیک‌های متفاوتی ارائه می‌کنیم.

رضایی بیان کرد: ‌ما کشور بزرگ و مرزهای طولانی داریم‌ و با 15 کشور همسایه هستیم و از جمله همسایگان ما کشورهای مسلمان و دوست مانند افغانستان و پاکستان هستند که اقدامات خیلی خوبی در سال‌های گذشته انجام شده است.

وی عنوان کرد: در بخشی از مناطق پاکستان و افغانستان با زمینه‌ای که وجود داشته و اخباری که به ما واصل شده، استکبار گروه‌هایی مانند داعش را فعال کرده و با اشرافیت اطلاعاتی که داریم، گمان نمی‌کنیم تفکری داشته باشند که به مرزهای ‌ما نزدیک شوند.

رضایی با اشاره به اینکه سال جاری بالغ بر 17 تن مواد مخدر در کشور کشف شده است، بیان کرد: بزرگترین مشکل ما در مرزها ورود مواد مخدر است.

وی با اشاره به اینکه انسداد در بخش شمالی منطقه مرزی سیستان بلوچستان انجام شده است، افزود: در جنوب سیستان و بلوچستان بخش ورود و فشار کاری ما است و پیش‌بینی تکمیلی انسداد این قسمت در دستور کار قرار دارد.

رضایی عنوان کرد: استکبار در‌ کشورهای افغانستان و پاکستان اقداماتی انجام داده و بخشی از این توطئه‌ها به مرز و مناطق مرزی ما کشیده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به‌ مواد مخدر اشاره کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه موضوع موادمخدر یک مشکل جدی را برای کشور ایجاد می‌کند، گفت: ‌جمهوری اسلامی به عنوان یک وظیفه دینی به موضوع مبارزه با مواد مخدر نگاه می‌کند.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات ما در مرزها ‌علاوه بر مواد مخدر، گروهک‌های تروریستی هستند که توسط استکبار پرورش یافته و حمایت و تجهیز می‌شوند و در مرزها ایجاد مشکل می‌کنند.

رضایی تصریح کرد: بیش از 70 گروه اشرار مسلح، آدم‌ربا، سارق و فراری از قانون به پاکستان رفته‌اند ‌و در منطقه ‌بلوچستان پاکستان ساکن شده‌اند و بخشی از آنها را استکبار آموزش داده و تجهیز می‌کند و به عنوان تروریست فعال می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری مرزبانی کشور تاکنون 15 شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: 13 نفر آنها در غرب به شهادت رسیده‌اند، یک شهید در مبارزه با مواد مخدر بوده و یکی در عملیات تروریستی در جنوب شرق کشور بوده است.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در بحث کشورهای همسایه طبق پروتکل‌ها، نشست‌ها و اجلاس‌هایی که با کشورهای همسایه از جمله پاکستان داشتم، این امر را گوشزد کردیم و  از دولت و مردم پاکستان می‌خواهیم که به منطقه بلوچستان‌ خود توجه بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: احتمال نمی‌دهیم اتباع بیگانه ساکن در کشور ما همکاری با داعش داشته باشند، نگاه مثبتی به این افراد داریم، البته ممکن است افرادی در بین آنها وارد شوند که آنها را کنترل و دستگیر می‌کنیم.


پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:توپ بلاگ+فن پيج سردار سليماني+اخبار روز, :: 12:33 :: نويسنده : عرفان

تلویزیون صربستان گزارش داده است که گروه تروریستی داعش، والدیت گاشی قهرمان کیک بوکس جهان را که عضو این گروه و دارای تابعیت آلمانی بود، اعدام کرده است.

راشاتودی روز چهارشنبه صربستان نوشت: این عضو داعش در سن 29 سالگی و در حالی که تلاش می‌کرد از این گروه تروریستی بگریزد، به دست داعش کشته شد.

در این خبر آمده است: والدیت گاشی به همراه چند عضو دیگر داعش قصد داشت از شهر حلب سوریه بگریزد که دستگیر و پیش از اعدام در زندان حلب زندانی شد.

برادر این قهرمان کیک‌بوکس نیز به رسانه‌های سوییسی گفت، گاشی که به جمع داعش پیوسته بود، در سوریه کشته شده است.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که گاشی در ماه ژانویه سال جاری آلمان را به قصد پیوستن به گروه داعش در سوریه و عراق ترک کرده بود.

گاشی طی تماس تلفنی به رسانه های سوییسی گفته که به خاطر ایجاد خلافت اسلامی داعش در عراق و سوریه می‌رود و اگر بتواند کار خوبی در این زمینه انجام دهد، خرسند خواهد شد.

او همچنین خواسته بود که به علت این اقدامش سرزنش نشود زیرا منتقدانش «تمام داستان را نمی‌دانند.»

سازمان ملل متحد گزارش داده که بیش از 20 هزار تروریست خارجی در جمع داعش در عراق و سوریه فعالیت دارند.


پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:توپ بلاگ+فن پيج سردار سليماني+اخبار روز, :: 12:25 :: نويسنده : عرفان

به ما در تلگرام بپيونديد

 

جديد ترين اخبار-اطلاع رساني شايعات-حديث+زندگي نامه امامان+گروهي فعال در زمينه خبر-فن پيج سردار سليماني-اشعار-سخنان مقام معظم رهبري-

 

اگه با گوشي يا تبلت هستي كيليك كن اگه با كامپيوتر يالب تابت تلگرام داري و ميخواهي از جديد ترين اخبار و شايعات و........با خبر شويد كيليك كنيد.

 

 

لينك گروه تا پر نشده كيليك كن

https://telegram.me/joinchat/060a784100c04750689e020186793c46

 

 

 گروه موسوم به یگان های حفاظت ازکردهای سوریه و سازمان نظارت برحقوق بشر سوریه روزشنبه از استفاده گروه 'داعش' از گاز سمی درحملات ماه ژوئن به مناطق تحت کنترل کردها درشمال شرق سوریه خبر دادند.
 
به گزارش خبرگزاری رویترز، این دو گروه که درانگلیس مستقر هستند و درباره این حملات تحقیق می کنند، گفتند: استفاده داعش را از تسلیحات شیمیایی علیه نیروهای کرد ومواضع غیرنظامی کردها در'حسکه' و 'تل براک' سوریه و عراق تایید می کنند.
 
طبق اعلام یگان های حفاظت ازکردهای سوریه و سازمان نظارت بر حقوق بشر سوریه، گروه موسوم به حکومت اسلامی در حملات 21 و 22 ژوئن به مواضع پیشمرگه های کرد عراق نیز از تسلیحات شیمیایی استفاده کرد.
 
'ردور خلیل' سخنگوی یگان های حفاظت ازکردهای سوریه گفت: این اولین حمله شیمیایی داعش به مناطق کردنشین بود و نوع مواد شیمیایی استفاده در این حمله هنور کاملا مشخص نشده است.
 
براساس این گزارش، کاخ سفید اعلام کرد، از اخبار مربوط به استفاده از تسلیحات شیمیایی اطلاع دارد و به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر است.
 
گروه یگان های حفاظت از کردهای سوریه یکی از شرکای مهم کارزار تحت امر آمریکا علیه داعش است که عملیاتش توسط حملات هوایی آمریکا پشتیبانی می شود.
 
این گروه در سال جاری موفق به بازپس گرفتن بخش های وسیعی از شمال سوریه از داعش شد.
 
سازمان نظارت بر حقوق بشر سوریه نیز که درباره استفاده از تسلیحات شیمیایی از سوی حکومت اسلامی در مناطق کردنشین سوریه تحقیق می کند، اعلام کرد : اسناد استفاده داعش از گاز سمی را در حمله 28 ژوئن در روستایی در نزدیکی تل براک تهیه کرده است.




شنبه 27 تير 1394برچسب:توپ بلاگ+فن پيج سردار سليماني, :: 21:24 :: نويسنده : عرفان
گروه موسوم به یگان های حفاظت ازکردهای سوریه و سازمان نظارت برحقوق بشر سوریه روزشنبه از استفاده گروه 'داعش' از گاز سمی درحملات ماه ژوئن به مناطق تحت کنترل کردها درشمال شرق سوریه خبر دادند.
 
به گزارش خبرگزاری رویترز، این دو گروه که درانگلیس مستقر هستند و درباره این حملات تحقیق می کنند، گفتند: استفاده داعش را از تسلیحات شیمیایی علیه نیروهای کرد ومواضع غیرنظامی کردها در'حسکه' و 'تل براک' سوریه و عراق تایید می کنند.
 
طبق اعلام یگان های حفاظت ازکردهای سوریه و سازمان نظارت بر حقوق بشر سوریه، گروه موسوم به حکومت اسلامی در حملات 21 و 22 ژوئن به مواضع پیشمرگه های کرد عراق نیز از تسلیحات شیمیایی استفاده کرد.
 
'ردور خلیل' سخنگوی یگان های حفاظت ازکردهای سوریه گفت: این اولین حمله شیمیایی داعش به مناطق کردنشین بود و نوع مواد شیمیایی استفاده در این حمله هنور کاملا مشخص نشده است.
 
براساس این گزارش، کاخ سفید اعلام کرد، از اخبار مربوط به استفاده از تسلیحات شیمیایی اطلاع دارد و به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر است.
 
گروه یگان های حفاظت از کردهای سوریه یکی از شرکای مهم کارزار تحت امر آمریکا علیه داعش است که عملیاتش توسط حملات هوایی آمریکا پشتیبانی می شود.
 
این گروه در سال جاری موفق به بازپس گرفتن بخش های وسیعی از شمال سوریه از داعش شد.
 
سازمان نظارت بر حقوق بشر سوریه نیز که درباره استفاده از تسلیحات شیمیایی از سوی حکومت اسلامی در مناطق کردنشین سوریه تحقیق می کند، اعلام کرد : اسناد استفاده داعش از گاز سمی را در حمله 28 ژوئن در روستایی در نزدیکی تل براک تهیه کرده است.




شنبه 27 تير 1394برچسب:, :: 21:23 :: نويسنده : عرفان
درباره وبلاگ

سلامممم خـــــوبــــي بــــــه وبـــــلـــاگــــ تـــــوپـــــــ بـــــــــلـــا گــــــ خــوشـــــ آمــــــديـــــــــد
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان توپ بلاگ و آدرس topblogs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.بازيد وبلاگ يا وب سايتتان فوق العاده ميشود

 

 

 

 

 





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1


Instagram موبایل کودک تاچ می