داعش رئیس جمهور تونس را به قتل تهدید کرد
توپ بلاگ

گروه تروریستی داعش چندین تن از مقامات بلندپایه تونس از جمله رئیس جمهور، رهبر حزب «النهضه» و سخنگوی پیشین وزارت کشور را تهدید به قتل کرد.

 گروه تروریستی داعش مسئولان بلندپایه کنونی و سابق تونس را تهدید به قتل کرد.
به گزارش روزنامه «الشروق»، عناصر تروریستی داعش جمعه (روز گذشته) با انتشار یک نوار ویدئویی اعلام کردند که «باجی قائد سبسی» رئیس جمهور تونس و «راشد الغنوشی» رئیس حزب «النهضه» را خواهند کشت.

، 5 گروه وابسته به داعش از جمله گروه تکفیری «أجناد الخلافة» علاوه بر تهدید دو شخص مذکور «حمله الهامی» سخنگوی جبهه مردمی و «محمد على العروی» سخنگوی پیشین وزارت کشور تونس را به قتل تهدید کردند.

بنا بر این گزارش، به نظر می‌رسد که این تهدیدات در راستای انتقامجویی از کشتار تروریست‌های وابسته به داعش توسط نیروهای امنیتی و ارتش تونس است.

از زمان آغاز بحران در سوریه، شمار زیادی از تونس به گروه‌های تروریستی پیوسته‌اند. تابعیت سعودی و تونسی در صدر ملیت تروریست‌ها در سوریه قرار دارد.

کارشناسان سازمان ملل شمار شهروندان تونسی را که به گروه‌های تروریستی حاضر در لیبی، سوریه و عراق پیوسته اند، بیش از 5500 نفر تخمین زده‌اند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 27 تير 1394برچسب:توپ بلاگ+فن پيج سردار سليماني, :: 21:20 :: نويسنده : عرفان

درباره وبلاگ

سلامممم خـــــوبــــي بــــــه وبـــــلـــاگــــ تـــــوپـــــــ بـــــــــلـــا گــــــ خــوشـــــ آمــــــديـــــــــد
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان توپ بلاگ و آدرس topblogs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.بازيد وبلاگ يا وب سايتتان فوق العاده ميشود

 

 

 

 

 





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1


Instagram موبایل کودک تاچ می